Verzending en levering



Heb je een vraag? Kijk of je het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet, dan kun je altijd even contact met ons opnemen. Of het nu gaat over huidproblemen of een bestelling. Op werkdagen zijn we bereikbaar via Klantenservice contact.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


 

Als je via onze webshop op een werkdag voor 23:30 uur een bestelling plaatst wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Doorgaans ontvang je je bestelling de volgende dag. Als je na 23:30 uur op een werkdag een bestelling plaatst wordt de bestelling de volgende dag verzonden. Als je na vrijdag 23:30 uur een bestelling plaatst wordt jouw bestelling op maandag verstuurd.

   

Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Uncover Skincare?



Zoek het product dat je wilt bestellen onder 'producten'. Het product komt in jouw winkelmand door op 'in winkelmand' te klikken. Hierna komt automatisch jouw winkelmand tevoorschijn. Als je verder wilt winkelen klik je op 'ga verder met winkelen'. Als je wilt afrekenen klik je op 'ga door naar afrekenen' en kan je het bestelproces verder afronden. 

 

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?



Bestellingen naar een adres in Nederland worden via PostNL verstuurd. Doorgaans heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. 
De verzenddoos met foam waarin onze producten verzonden worden zijn gemaakt van recyclebare milieuvriendelijke materialen. 

Bestelling controleren 



Controleer altijd goed het winkelmandje voordat je je bestelling afrondt. Nadat je al je gegevens hebt ingevuld kan je het afleveradres kiezen: dit kan jouw eigen adres zijn of een Pakje Gemak punt.

 

Betalen en afronden



Via onze website is het mogelijk met iDeal, Mastercard, Visa, Paypal of MisterCash te betalen. Na het kiezen van een betalingsmogelijkheid klik je op ‘bestelling verzenden’ en hierna start het betalingsproces van jouw bank. 

 

Ik woon niet in Nederland of België. Kan ik dan wel bestellen?



Ook buiten Nederland en Belgie leveren we onze produkten. Zo kun je op de afrekenpagina kiezen voor heel veel Europese landen. Mocht het land van je keuze er niet tussen staan, neem dan contact op met onze klantenservice via Klantenservice contact. We maken handmatig een factuur voor je en nadat we de betaling hebben ontvangen, verzenden we je bestelling. 

 

Ik heb geen internetbankieren en geen creditcard



Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via Klantenservice contact. We kunnen handmatig een factuur voor je maken. Nadat we de betaling hebben ontvangen, versturen we de bestelling.

 

Kan ik de producten ook ergens anders kopen?



De producten van Uncover Skincare zijn alleen verkrijgbaar via onze webshop.

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?



Je ontvangt van ons per e-mail de track-and-tracecode van jouw bestelling. Controleer hiervoor ook de map met ongewenste e-mail. Met de traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling wordt aangeboden door PostNL. Op maandag t/m vrijdag geldt: voor 23.30 uur besteld, morgen in huis. Bestellingen tussen vrijdag 23.30 uur en maandag 23.30 uur worden op dinsdag bezorgd. 

 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen



Als je je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken via Klantenservice contact.

 

Mijn bestelling klopt niet



Als je bestelling niet klopt neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via Klantenservice contact.

 

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen? 



We werken met een geautomatiseerd systeem waardoor het mogelijk is elke dag bestellingen te verzenden. Hierdoor heb je jouw producten snel in huis. Het is niet mogelijk een afgeronde bestelling aan te passen of te annuleren. Controleer je bestelling daarom goed voordat je deze afrondt. 

 

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren?



Je kunt jouw bestelling laten afleveren op je eigen adres of een Pakje Gemak-punt bij jou in de buurt. Voor een Pakje Gemak-punt kan niet gekozen worden bij avondlevering. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen bij het Pakje Gemak-punt?



Je ontvangt van ons per e-mail een track-and-tracecode. Met deze traceercode kan je in de gaten houden wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Daarnaast ontvang je van PostNL een e-mail op het moment dat jouw bestelling afgehaald kan worden bij het Pakje Gemak-punt. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander tijdstip laten afleveren?



Je kunt ervoor kiezen jouw bestelling in de avond te laten afleveren. Je betaalt voor deze avondlevering €2,00 extra verzendkosten. In stap 2 ‘verzending’ van het bestelproces wordt deze mogelijkheid aangeboden. 

Op weekdagen tot 12.15 uur kan je gebruik maken van de optie Same Day Delivery. Je ontvangt je producten dan dezelfde dag tussen 16.00 uur en 22.00 uur. De extra kosten voor deze service zijn €3,95. Deze optie is alleen mogelijk voor adressen in Nederland (en uitgezonderd de Waddeneilanden).