Mijn account

Heb je een vraag? Kijk of je het antwoord op deze pagina kunt vinden. Zo niet, dan kun je altijd even contact met ons opnemen; of het nu gaat over huidproblemen of over een bestelling. Klik hier voor onze contactgegevens.


Hoe maak ik een account aan bij Uncover Skincare?




Je kunt op onze website een account aanmaken door links bovenin op ‘mijn account’ te klikken. Onder ‘nieuwe klanten’ klik je op ‘account aanmaken’. Na het invullen van je gegevens klik je op ‘verstuur’ en is jouw account aangemaakt. Je krijgt hiervan per e-mail nog een bevestiging.

 

Wat kan ik zien in mijn account?




Met jouw account kan je het betalingsproces sneller doorlopen en vind je een overzicht van onder meer jouw eerder geplaatste bestellingen, spaarpunten en opgeslagen huidanalyses. Mocht je gebruik willen maken van het spaarpuntensysteem, dan dien je een account aan te maken via onze website. Je kunt overigens gewoon een bestelling plaatsen zonder een account. 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten




Als je je wachtwoord bent vergeten, vul je onder ‘geregistreerde klanten’ het e-mailadres van jouw account in en klik je vervolgens op ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt dan van ons een e-mail om jouw wachtwoord te resetten. 

 

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen




Nadat je bent ingelogd, kan je onder ‘inloggegevens’ je wachtwoord wijzigen. Na het opslaan van je nieuwe wachtwoord kan je dit direct gaan gebruiken. Je krijgt van ons geen bevestiging van het gewijzigde wachtwoord per e-mail.